söndag 23 mars 2008

Bloggare bloggar på andra broggares bloggar!

Haha, där fick man till det va?! Jag tycker själv att jag var ganska smart när jag skrev rubriken (som jag redan tidigare hade kommit på)! Men jag har kommit på att jag måste ju berätta vart jag bloggar och så vidare. Den bloggen som startade mitt blogg intresse var Ninastil. Och där med så beslöt jag mig att även jag kan ju ingå bland Sveriges bloggare. Och jag får väl hoppas att jag håller måttet. Några bloggar som jag läser se så där varje dag är iabloggar.blogspot.com även då Ninastil.bloggspot.com och efm.blogg.se. En annan som jag följer är kusinens blogg modeslaven.blogg.se. Där hon nu skriver mycket om hennes jätte låånga resa runt om bland världens platser! Hoppas även nu ni fick några idéer om vart man även kan blogga runt!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Ar inne och laser din blogg oxa fran andra sidan jorden :)

Olivia-W sa...

haha vad kul :D hoppas du har det bra!
Kramar